Blazing Condemption
Hi and welcome to BC, Please log in if your a member, if not go try out for the clan or just hang out in the chat box!

Blazing Condemption

Hi there! We're a brawl clan, formed on June 27th, 2010. The clan has been abandoned for a while now. Just here to reminisce. -Sai
 
HomePortalCalendarFAQSearchRegisterLog inBC War RoomMeetingsRules
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Can YOU answer the Question?
Wed Jun 29, 2011 9:14 pm by Elgin

» Tulat's Farewell
Wed Jun 29, 2011 12:02 pm by EnigmaticEcho

» Favorites?
Tue Jun 07, 2011 12:11 pm by Evelyn0

» Looks like its over.
Mon May 16, 2011 9:09 pm by Tulat

» And So we Go... Farewell BC it was fun while it lasted..
Wed May 11, 2011 12:13 am by Tadeo

» Osama Bin Laden is dead!
Fri May 06, 2011 10:23 pm by GenerationPrince

» Reload's tryout
Thu May 05, 2011 2:05 am by Guest

» Minecraft block pictures
Thu Apr 28, 2011 7:35 pm by GenerationPrince

» im not putting a topic just click me to find out
Thu Apr 28, 2011 12:43 am by Tulat

» Zants Wii Hack Shop!!
Thu Apr 28, 2011 12:42 am by Tulat

Affiliates
BlazingCondemtion Channel
All is Brawl group

Share | 
 

 What if we had brawl basics 101

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Tadeo
Member
Member
avatar

Posts : 135
Join date : 2010-08-26
Age : 24
Location : White Plains, New York

PostSubject: What if we had brawl basics 101   Sat Feb 12, 2011 3:51 am

Guys what if we had someone approved to be like a...mentor...master of such to teach the basic of brawl. Yes i know that this whole clan already owns except for ez naw jk, but remember when ziaxe joined and he had no clue of the whole basics of brawl. Its just a suggestion for tulat to appoint someone to be like this trainer for when the (noob) joins the clan. Now i await tulats critizing post. >.>

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
Jumba
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 76
Join date : 2010-06-30
Age : 21
Location : ina box

Character sheet
Blarg: blarg?

PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   Sat Feb 12, 2011 4:19 am

well we cant really "train" someone, they get better by brawling more

_________________
Back to top Go down
Tulat
Spikes for my Friends
Spikes for my Friends
avatar

Posts : 311
Join date : 2010-06-28
Age : 25
Location : Spartanburg, S.C.

Character sheet
Blarg:

PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   Sat Feb 12, 2011 5:47 am

To be honest, Tadeo is half right, and jumba is kinda right.
People gain experience and skill from brawling people better than them, reading data on their character, guides, and such.
But i agree that if someone wants me, or someone else to help them, and they ask (Has happend alot to me before), I could teach them things they don't know.
Like the basics, DI, techs, ect..

Overall what i'm saying is, ask someone skilled in Bc to help you with some things and we probably will.

_________________
<-- Thanks to Death.
Back to top Go down
Zanryo
Member
Member
avatar

Posts : 21
Join date : 2011-01-03
Age : 21
Location : In a box outside Walmart

Character sheet
Blarg: Wtf, huh?

PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   Sat Feb 12, 2011 6:21 am

I agree with you all. I got better by learning basics for Falco, and then brawling people way better than me. That's how I got to be "better/good"? Basketball <-- Yah..
Back to top Go down
Tadeo
Member
Member
avatar

Posts : 135
Join date : 2010-08-26
Age : 24
Location : White Plains, New York

PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   Sat Feb 12, 2011 6:22 am

i guess so but they shouldnt have to bother any of the admins since you guys are working on the ccv

_________________
Back to top Go down
Zanryo
Member
Member
avatar

Posts : 21
Join date : 2011-01-03
Age : 21
Location : In a box outside Walmart

Character sheet
Blarg: Wtf, huh?

PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   Sat Feb 12, 2011 6:27 am

Bother? Just ask bro. Anyone in the clan can help you. Or YouTube or.. AiB.. Basketball <-- Cheerios are the bomb (:
Back to top Go down
Tadeo
Member
Member
avatar

Posts : 135
Join date : 2010-08-26
Age : 24
Location : White Plains, New York

PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   Sat Feb 12, 2011 6:37 am

youtube... PSSSSSSSHHHHHAWWWW thats a bust i cant even dacus still and its pissing me off. My DI is owning i lived up to 210% with snake lol

_________________
Back to top Go down
Zanryo
Member
Member
avatar

Posts : 21
Join date : 2011-01-03
Age : 21
Location : In a box outside Walmart

Character sheet
Blarg: Wtf, huh?

PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   Sat Feb 12, 2011 6:40 am

I dont know DI. And Idc. I got ma lazers and Im good. STOP POSTING TADEO k Basketball <-- ugly mothaf..
Back to top Go down
Sai
Waddle Dee Ninja
avatar

Posts : 61
Join date : 2010-06-28
Location : Georgia, Cumbria, Antigua and Barbuda, San Miguel de Allende

Character sheet
Blarg: Blarg

PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   Sat Feb 12, 2011 3:37 pm

I kinda agree with david, I think if you need help with something you should just ask.
We're not working on the CCV 24/7, we're taking our time to try to make it one of the best of da bess.
And Zan I can see you like Basketball smilie, or you extremely hate it I cant tell.
Back to top Go down
EnigmaticEcho
Member
Member
avatar

Posts : 36
Join date : 2010-07-15

Character sheet
Blarg:

PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   Mon Feb 14, 2011 1:35 am

I used to have a clan of my own specifically made for tutoring people. ;O And even after that, I still tutored people. :3 People call meh Master Roshi.
Back to top Go down
Tadeo
Member
Member
avatar

Posts : 135
Join date : 2010-08-26
Age : 24
Location : White Plains, New York

PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   Mon Feb 14, 2011 7:48 am

yeah ive heard tulat talk about ur mentoring ways i think...

_________________
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: What if we had brawl basics 101   

Back to top Go down
 
What if we had brawl basics 101
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Gaming basics and our responsibility
» Hidden information on brawl disc (regarding veterans/newcomers)
» Meanwhile on Brawl Vault...
» example of Basic turbo C program in PLC Programming
» BASIC TWO CHANNEL RF TRANSMISSION (27MHz)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Blazing Condemption :: Clan Related :: Discussions-
Jump to: